ERASMUS + KA2 „GAMES FOR LEARNING SCIENCE“

Osnovna škola Frana Galovića iz Zagreba partner je u Erasmus + projektu „Games for learning Science“ u trajanju od 1. rujna 2018. do 31. kolovoza 2020. godine, kojem je glavni cilj putem igara učenicima približiti znanost i olakšati usvajanje ishoda iz STEM područja. Partnerske škole su iz Španjolske, koordinatori, te iz Grčke, Češke i Latvije.

Učenici naše škole su pisali motivacijska pisma, te je Povjerenstvo projekta održalo intervjue na hrvatskom i engleskom jeziku, a najbolji učenici su pozvani u Erasmus tim.

LTTA (Learning, teaching, training activities) održat će se u svakoj zemlji, a prisustvovat će dvoje učitelja/ca i četvero učenika/ca u dobi od 12 do 14 godina.

Prvi LTTA održao se u Španjolskoj u gradu Benetusser u blizini Valencije od 3. – 10. studenog 2018.godine. Učenici su tijekom šest dana upoznali školu domaćina, tradiciju i običaje valencijskog područja koja je jedinstvena i posebna u odnosu na ostale španjolske regije. Učenici su bili glavni akteri svih aktivnosti: predstavljanje škola, ice breaker igre za upoznavanje i povezivanje, predstavljanje i snimanje igre koju su osmislili španjolski učenici, upoznavanje Valencije radnim listićem i kroz igru, posjeta Ocenarija i Muzeja umjetnosti u kojem su učenici imali praktičnu radionicu kemije. Učenici su također svako popodne provodili sa svojom domaćinskom obitelji kako bi što bolje upoznali način života, običaje i osnažili svoje jezične kompetencije. Također su domaćini priredili druženja s učiteljima i roditeljima te iskazali srdačnu dobrodošlicu i veliko veselje što su domaćini kao i gradonačelnica koja nas je primila. Svaka škola je provela natječaj za logo projekta te smo odabrali najbolji logo koji će predstavljati naš projekt, a osmislio ga je španjolski učenik.

Drugi LTTA održan je u Grčkoj u gradu Heraklion na Kreti od 2. – 9.ožujka 2019. godine. Učenici su tijekom šest dana upoznali školu domaćina i školski sustav koji se razlikuje od našeg, tradiciju i običaje Krete koji su posebni u odnosu na ostatak Grčke. Učenici su za ovaj LTTA morali osmisliti igru koju su predstavili svojim vršnjacima nakon čega je uslijedilo igranje igara i snimanje budući da će svi materijali biti objavljeni i dostupni širokoj publici. Posjetili smo Prirodoslovni povijesni muzej, Arheološki muzej, Knossos palaču, učenici su interaktivno istraživali o Heraklionu, te su se bavili sportskim aktivnostima u školi i Pankritio stadionu u Heraklionu i znanstvenim radionicama iz fizike i robotike. Domaćinske obitelji omogućile su im još detaljnije upoznavanje grada, jezika i običaja. Također smo imali zajednička druženja s učiteljima i roditeljima te svečano primanje kod dogradonačelnika.

Učitelji koji su sudjelovali također su imali izuzetne dobrobiti: jačanje jezičnih kompetencija, stvaranje mreže partnerstava za buduće projekte, upoznavanje tradicije i običaja, jačanje komunikacijskih i socijalnih vještina. Učitelji su na sastancima evaluirali pojedini LTTA i dogovarali daljnje diseminacijske aktivnosti.

Nakon svakog LTTA susreta provedena je evaluacija među učenicima domaćinima, učenicima putnicima, roditeljima domaćinima i roditeljima učenika putnika.

Učenici u školama, koji nisu u Erasmus timu, rješavali su test o poznavanju partnerskih zemalja koji ćemo ponoviti i na kraju projekta kako bismo pratili napredak u znanju budući da će učenici Erasmus tima izvještavati svoje vršnjake nakon što se vrate sa svakog LTTA susreta te će izrađivati panoe i plakate.

Pozivamo sve čitateljice i čitatelje da posjete:

našu facebook stranicu: https://bit.ly/2TReBlb

našu web stranicu: https://bit.ly/2Hq0NZ5

naš youtube kanal: https://bit.ly/2HpBpCO

Uživajte i igrajte naše igre za bolje razumijevanje znanosti.

NAPISALA: Melita Povalec, prof.biologije

Dobrodošli prvašići! 2021

Raspored zvona